JIRA, CONFLUENCE, ATLASSIAN HOSTING
S čím Vám můžeme pomoci?
- implementace
- konfigurace
- upgrade
- technické a obchodní konzultace
- tvorba strategie nasazení pro vaši firmu
- helpdesk - vlastní řešení postavené na Jira nebo implementace Jira Servis Desk
- správa software, uživatelů a workflow
- licence
- hosting včetně zálohování, monitoringu ve vlastním datacentru
- SLA
- řešení havarijních stavů a výkonnostních problémů
- programování rozšíření a pluginů
- integrace se softwarem třetích stran IS, LDAP, CRM, web portál....
Software pro řízení firemních procesů, úkolů a dokumentů
- software funguje přes jednoduché webové rozhraní přístupné z jakéhokoliv počítače či smartphonu
- umožnuje sledovat stav a vývoj firemních procesů, projektů, úkolů, zakázek atd..
- hlídá lhůty při plnění úkolů a v případě zpoždění či opomenutí informovat kompetentní pracovníky emailem nebo sms
- podporuje klienský servis (CRM) či helpdesk, bug report
- provozovat průkaznou komunikaci se zakazníky či dodavately - již žádné ztracené nebo zapadlé požadavky!
- zadávat úkoly v rámci teamu, evidovat, plánovat a měřit vytíženost pracovníků
- sdílet pracovní postupy, dokumenty a metodiku mezi zaměstnanci
- poskytovat manažerské reporty, grafy a pracovní výkazy
- archivovat veškeré dění v rámci JIRA software i včetně fulltextového vyhledávání
- jednoduché propojení s ostatním firemním software
- naše řešení má bezkonkurenční poměr cena/výkon oproti jiným řešením třetích stran a k dispozici je mnoho bezplatných i komerčních pluginů, které dále rozšiřují základní funkcionalitu
- poukáže na slabá místa ve firmě
Jak to celé funguje?
- firemní proces (např. fakurace, vyřízení objednávky, kontaktní jednání s klientem) je našim pracovníkem převeden do logiky software (workflow), kdy jsou nastaveny veškeré vazby, posloupnosti kroků a schvalování
- vedoucí pracovník založí nový úkol, určí řešitele nebo oddělení (účtárna, sklad, call centrum, obchodní zastupci) a předpokládanou délku trvání úlohy
- pozn. úkoly lze automaticky zakládat na zakladě vyplněných webových objednávek, příchozích emailů, sms
- pracovník řešitel je informován o novém úkolu (skrz webové rozhraní,emailem,sms) . Úkol přepne do stavu zpracováván a odvede požadovanou práci. Do JIRY zaznamená opracovaný čas a úkol přepne do stavu vyřešen Úkol se automaticky dle workflow přesune k dalšímu řešiteli (dle nastaveného kroku) nebo k vedoucímu pracovníkovi ke kontrole
- pracovník řešitel může úkol odmítnout z důvodu zaneprázdněnosti, nedostatečného zadání, vše patřičně zdůvodní a úkol vrátí zadavateli nebo přesune na kolegu řešitele – pokud to nastavení workflow dovolí. Vše je zaznamenáno k případným pozdějším analýzám
- vedoucí pracovník má online i historický přehled o všech prováděným úkolech, vytíženosti pracovníků a počtu odpracovaných hodin za úkol, projekt, oddělení formou tisknutelných reportů a grafu
Balíček JIRA + CONFLUENCE + SSL certifikát za 10.000 Kč
Obsahuje:
Přínosy pro zákazníka |
---|
|
- licenci Atlassian Jira pro 10 uživatelů
- licenci Atlassian Confluence pro 10 uživatelů
- vytvoření a nastavení SSL certifikátu při šifrovaný přístup (HTTPS)
- zaškolení klíčové osoby zákazníka
- instalaci a konfiguraci všech potřebných softwarových komponent (Jira, Confluence, OS Linux, databáze)
- zřízemí bezpečného přístupu přes https a SSL certifikát
- 1 měsíční aplikační hosting software Jira a Confluence v cloudovém řešení (garance SLA) v našem vlastním data centru, páteřní připojení do sítě Internet, pravidelný upgrade všech softwarových komponent, zajištění nepřetržitého provozu, monitoring a zálohování
Cena od 10.000 Kč bez DPH , součástí ceny není cestovné
Hosting aplikací Atlassian
Rádi pro Vás zahostujeme software Atlassian (Jira, Confluence...) v clusteru umístěném v našem datacentru. Datacentrum je vybaveno redundantní v páteřní 2 x 1Gb/s konektivitou, n+1 ups, diesel agregátem a proto bude Vaše aplikace vždy dostupná.
Co je v ceně?- výkon celého virtuálního serveru v konfiguraci dle tarifu viz. níže nebo domluvy
- konektivita do Internetu 1Gb/s
- garantovanou dostupnost 99,98%
- zákazník má možnost restartu celého serveru přes webové rozhraní
- 24 x 7 monitoring chodu serveru (disky, cpu, ram, network, check url aplikace)
- zálohování serveru (historie až 7 dní)
- asistenci při migraci aplikace do hostingu
- zvýhodněnou cenu při konzultace, konfiguraci, upgrade software Atlassian (Jira, Confluence,...).
1) Tarif Atlassian Basic
- výkonově postačuje pro < 5 současně pracujících uživatelů
konfigurace serveru:
2 procesory na frekvenci +2Ghz, 2GB ram, 40GB SSD disk, port do Internetu 1Gb/s
Cena 990 Kč bez DPH/měsíc
2) Tarif Atlassian Advance
- výkonově postačuje pro 5 až 50 současně pracujících uživatelů
konfigurace serveru:
4 procesory na frekvenci +2Ghz, 8GB ram, 80GB SSD disk, port do Internetu 1Gb/s
Cena 1.190 Kč bez DPH/měsíc
Pro objednání nás kontaktujte na telefon +420 530 501 900,
nebo email info@savvy.cz